Zavíráme vzkazník :)
Tak a je to všechno za námi, pro letošní rok zavíráme na stránkách Vzkazník. Příští rok přichystáme nějaké drobné změny, vzkazů jsme vytiskli 1403, pokud dobře počítáme. Je toho dost na rozdávání :) Pokud byste měli jakékoliv náměty na změny, vylepšení, pište :) Sledujte nás i na facebooku (i když aktivita tam nebude do dalšího tábora nikterak valná :)).
LS dne 28.08.2018 19:48:40

Den třináctý roku 2018
Dnes se trochu ochladilo a dokonce nám k večeru spadlo pár kapek. Páteční dopoledne jsme vyhlásili vítěze celotáborové hry, rozdali jsme spoustu odměn. Děti si je rozebraly a pak šly ještě hrát hry v oddílech. Po obědě se uklízelo, balilo, ještě se také střílelo ze vzduchovek, ale uzavření tábora bylo jasnou prioritou. Nyní máme vše téměř sbaleno a hoří poslední táborový oheň. Děkujeme dětem za jejich skvělou účast na letošním ročníku :)
LS dne 24.08.2018 20:06:46

Den dvanáctý roku 2018
A dnes opět pořádné vedro, nicméně čtvrteční dopoledne vyzvaly nejstarší oddíly vedoucí k zápasu ve fotbalu a softballu. Výsledek je tajný, děti vám ho řeknou doma :) Po obědě přijela pouť, děti si mohly vyhrát spoustu sladkostí a pobavit se na skákacím hradu. A ještě před večeří jsme museli rozhodnout celotáborovou hru skupin. Celkově vyhrálo dobro !!! Ale v týmech vyhrálo tým Grootů, ale jen o malinký kousek. Děti jsou spokojené a zítra dostanou odměny za celotáborové snažení (samozřejmě všechny). Zítra nás čeká poslední, dá se říci úklidový den. Všechno sbalíme a v sobotu domů. Odpoledne budeme rušit i kancelář, cca v 16. hodin přestaneme tisknout vzkazy. Psát můžete dál, ale děti si pozdější vzkazy přečtou až doma :)
LS dne 23.08.2018 22:49:34

Den jedenáctý roku 2018
Středeční slunné dopoledne jsme strávili souboji celotáborové hry. Je to velmi těsné, ale o pár bodů vede dobro. Odpoledne hrály děti hry v oddílech a na nástupu jsme rozdali spoustu diplomů. Večerní letní kino už běží a děti po něm čeká ještě krátká noční hra. Na Rajčeti jsme založili 3. část fotogalerie :)
LS dne 22.08.2018 21:11:06

Den desátý roku 2018
Včera v noci jsme měli stezku se velkými dětmi. Dopoledne jsme s dětmi hráli hry v oddílech a po obědě jsme měli kouzelnickou návštěvu. Předvedl nám spoustu triků a děti se moc bavily. Jelikož se nám kouzlení protáhlo, po večeři a pozdním nástupu jsme děti poslali do postýlek. Zítra pokračujeme s celotáborovkou :)
LS dne 21.08.2018 21:56:42

Den devátý roku 2018
Dopoledne jsme v pondělí hráli s dětmi celotáborovou hru. Poprvé se dostala strana zla do vedení, ale jen o malý kousek a dobro snad v další etapě zabere. Odpoledne bylo krásně, tak jsme byli na koupališti a jezdili jsme na plachtě. Po večeři máme diskotéku :)
LS dne 20.08.2018 21:54:17

Den osmý roku 2018
Neděli jsme pojali jako odpočinkový den, děti hrály hry, starší kluci softbal a odpoledne jsme malé děti vzali do bazénu a větší jezdily na plachtě. Večer jsme měli úplně odpočinkový, děti měly osobní volno, některé si hrály v táboře, jiné odpočívaly v chatkách. Zítra pokračujeme v celotáborové hře.
LS dne 19.08.2018 21:18:56

Den sedmý roku 2018
Sobota nás přivítala zamračenou oblohou a pak nám pěkně zapršelo, vlastně pršelo celé dopoledne. Po obědě a poledním klídku jsme fotili tábor a pak jsme odehráli další souboje v rámci celotáborové hry. K večeři jsme si dali bramborovou polévku a pak jsme šli opékat párky. Malé děti pak měli stezku odvahy.
LS dne 18.08.2018 23:47:05

Den šestý roku 2018
Páteční, velmi slunný den, jsme strávili ve společnosti návštěvy ze společnosti IGRA Model. Ti přivezli dětem spoustu úkolů, zábavy a dárečků. Celý den jsme stavěli dioráma, základny dobra a zla a plnili jsme další úkoly. Děti dlabaly melouny, hrály AZ kvíz, skládaly verše na téma tábora a mnoho dalšího. Moc děkujeme Igráčkům za jejich návštěvu a za všechno, co pro nás dělají. Pokud byste se chtěli mrknout na jejich činnost, koukněte na jejich web :) KLIKNUTÍM ZDE: IGRA MODEL
A po večeři odpočinek u kina :)

Vytvořili jsme druhou galerii na Rajčeti pro rychlejší načítání, Janovičky 2018 - 2. část.
LS dne 17.08.2018 21:20:45

Den pátý roku 2018
Čtvrteční ráno bylo ideální pro naplánování celodenního výletu. Tak jsme po dřívějším obědě vyrazili. Před tím jsme hráli hry v oddílech, ale po cestovním guláši jsme vyrazili. Tam jsme ušli 9 km a zpátky jsme našli skvělou zkratku a zkrátili jsme cestu pod 8 km. Dětem velký dík a klobouk dolů, jak pěkně šlapaly. Za odměnu oblíbená diskotéka po výborné večeři :)
LS dne 16.08.2018 23:29:52

Den čtvrtý roku 2018
Středeční den jsme začali souboji celotáborové hry. Děti rozdělené do skupin spolupracují a získávají body pro svou skupinu a pro stranu dobra a zla. Po obědě jsme s velkými oddíly šli otestovat místní, nově otevřené, koupaliště. Malé děti byly na plachtě a hrály pak hry v táboře. Po večeři máme táborák, dětí zpívají a hoří oheň. Za chvíli jdeme spát, zítra máme před sebou výlet :)